سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

در جلسه با هاشمی رفسنجانی رخ داد
اعتراض فرزندان شاهد به حمایت از فتنه‌گران

در جلسه دیدار فرزندان شاهد با هاشمی برخی افراد غیرمرتبط، در سخنرانی های خود به حمایت از فتنه گران پرداختند که این موضوع باعث اعتراض فرزندان شاهد و ترک جلسه از سوی آنان شد.
عصر پنجشنبه برخی فرزندان شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جماران دیدار کردند، که این دیدار به علت سردادن شعارهای حمایتی از فتنه‌گران از سوی برخی افراد خاص، با حاشیه‌هایی همراه بود که موجب اعتراض خانواده‌های شهدا شد.
یکی از شرکت کنندگان در این مراسم در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار بود جلسه اختصاصی فرزندان شاهد و ایثارگر با هاشمی رفسنجانی صورت گیرد و در این جلسه سه نفر از فرزندان شاهد سخنرانی کنند.
وی افزود: پس از صحبت فرزندان شهدا، منتظر بودیم صحبت‌های آقای هاشمی آغاز شود که آقای علیخانی گفت: «ما دیدارهایی از استان‌های خوزستان و لرستان را نیز با این دیدار ادغام کردیم» و افرادی بدون هماهنگی ما در این جلسه حضور داشتند و در جهت آزادی زندانیان سیاسی و همچنین سران فتنه سخنرانی کردند که این سخنان با سوت و کف همراه شد.
این منبع آگاه تأکید کرد: فرزندان شهدا به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کردند تا جایی که برخی درگیری‌ها هم به وجود آمد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر از این عمل اعلام برائت می‌کنند. این برنامه آقای علیخانی بود که بدون هماهنگی، جلسه این حضار را با دیدار ما یکی کرد و امیدواریم این گله‌مندی به گوش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برسد.
حمید اسدی دبیرکل جبهه یادگاران شاهد ایران اسلامی با اشاره به این دیدار اظهار داشت: مجری برنامه و برخی از افرادی که برای سخنرانی دعوت شده بودند، کسانی نبودند که قبلاً مطرح شده بود و موضع فرزندان شهدا هم سخنان آنها نبود.
اسدی تأکید کرد:‌ ما به مجری برنامه اعتراض داریم چرا که صحبت‌‌هایی که مطرح شد در شأن خود آقای هاشمی و فرزندان شاهد نبود.
همچنین محمدرضا تقوی‌فرد مدیرمسئول روزنامه خورشیدکه در جلسه مذکور شرکت داشت، در این مورد گفت: سه تن از فرزندان شاهد و ایثار‌گر به عنوان سخنران، صحبت‌های کوتاهی کردند و سپس، آقای علیخانی ادامه برنامه را به دست افرادی سپرد که صحبت‌هایشان مایه تأسف است، در روزی که به نام شهداست، شروع به کف و سوت و هلهله کردند و در محل حسینیه جماران، صحبت از آزادی سران فتنه شد.
در همین حال قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: اینکه جلسه ملاقات در حسینیه جماران با آیت‌الله هاشمی مختص فرزندان شاهد و ایثارگران بوده، صحت ندارد.
علیخانی بروز تنش و درگیری در این جلسه را تکذیب کرد و گفت: اگر در بیرون از جلسه کسی مطلب یا موضوعی داشته، ربطی به این دیدار ندارد.

منبع روزنامه کیهان



ارسال شده در توسط بچه ریشو