سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

دیشب ستاد دکتر جلیلی در استان فارس

سلام

دیروز به سرم زد که برم ستاد استانی جلیلی (استان فارس)

البته چون مشکلاتم یه کم زیاده تا حالا نتونستم که برم بالا خره  دیروز راه افتادم که برم

از اونجایی که ساعت 8 دکتر در تلویزیون برنامه داشت خواستم جوری برم که برنامه رو با بچه های ستاد با هم ببینیم

توی راه یادم اومد که زمان پخش برنامه دقیقا زمان اذان و نماز هست

با خودم گفتم احتمالا بعد برنامه بچه های ستاد نماز جماعت می خونند

جاتون خالی چون ترافیک بود دقیقا ساعت 8:10 دقیقه رسیدم

داخل ستاد که شدم تعجب کردم دیدم که تمام بچه های ستاد ایستادن به نماز جماعت اول وقت.

با خودم گفتم افرین نماز اول رو سر وقت می خونند و نماز بعدی رو به وقتش می خونند

منم ایستادم به نماز

نماز اول تموم شد و بعد نماز دوم شروع شد !!!!

ستاد دکتر جلیلی  استان فارس شیراز

با خودم گفتم : بچه ریشو خجالت بکش !!!

وقتی نماز تموم شد تلویزیون رو نگاه کردم دیدم اخبار 20:30 شروع شد!!!

ستاد دکتر جلیلی  استان فارس شیراز

من موندم شرمندگی فکری که در رابطه با بچه های ستاد دکتر جلیلی استان فارس کرده بودم

خدا یا منو ببخش


ارسال شده در توسط بچه ریشو

محسن رضایی ؟امریکا باید تعهد بدهد

دیشب نشستم صحبت ای محسن رضایی رو گوش کردم .

ایشون از همه لحاظ صحبت کرد ولی ...

ولی چندین جمله ایشون خیلی  خیلی برام عجیب بود و یه عالمه سئوال توی ذهن من درست کرد

چند تاش ایناست:

"ما اباید از امریکا تعهد بگیریم که در صورت شکست مذاکرات به ما حمله نکند"

" امریکا یا باید ما را برندازی کند ویا اینکه با ما شفاف باشد"

........

به جملات متعجب انگیز دیگه  این کاندیدا کاری ندارم و فقط در مورد همین دو جمله چند تا سئوال دارم

جمله اول :

1. امریکا باید تعهدش کتبی باشه یا شفاهی ؟

2. امریکا باید در این تعهد چه چیزی  رو گرو بزاره که اگه به ما حمله کرد ما بتونیم گرو کشی کنیم ؟

3.چرا امریکا باید حاضر باشد به ماتعهد بدهد؟

4. اصلا اگه امریکا می تونست به ما حمله کند چرا تا کنون حمله نکرده؟

5. این وسط اسراییل چه می شود ؟

و.....................

جمله دوم:

چرا امریکا باید برای خودش یکی از این دو گزینه را مشخص کند ؟

آیا امریکا تاوقتی بتواند بر اندازی کند می اید تصمیم دیگری می گیرد ؟

منظور از شفاف سازی چیست ؟

امریکا با کدام کشور ها شفاف سازی کرده است ؟

ایا ما باید مثل مصر زمان مبارک بشویم یا اسراییل و یا انگلیس ؟

و.........

 


ارسال شده در توسط بچه ریشو

fars.tv/uploads/ryu4mXTwa1XKr1kA4Dc3.flv    اینم لینک دانلود هست                      حجم 9/6 مگابایت لینک مستقیم

   


ارسال شده در توسط بچه ریشو

به گزارش جهان، خبرگزاری مهر نوشت:  بر اساس بررسی های شورای نگهبان صلاحیت هشت نفر برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری احراز شده است.



اسامی این هشت نفر به ترتیب حروف الفبا به این شرح است:

1- غلامعلی حداد عادل

2-سعید جلیلی

3- محسن رضایی

4-حسن روحانی

5- محمدرضا عارف

6-محمدباقر قالیباف

7-علی اکبر ولایتی

8_ محمد غرضی

گفتنی است هنوز شورای نگهبان به صورت رسمی این اسامی را اعلام نکرده و اسامی ذکر شده صرفا شنیده های خبرنگار مهر می باشد.


ارسال شده در توسط بچه ریشو

 به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هفته گذشته، مناظره‌ای میان "حجت‌الاسلام سیدعباس نبوی"و "صادق زیبا کلام" که خود را نماینده آیت‌الله رفسنجانی می‌داند، برگزار شد.

در این مناظره، دو طرف به بحث و گفت‌وگو درباره حضور آیت الله رفسنجانی در "یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری" پرداختند.

صادق زیبا کلام به عنوان نماینده مواضع آیت‌الله اکبر رفسنجانی در این جلسه حرف‌های قابل تأملی زد؛ حرف‌هایی نظیر اعتقاد رفسنجانی به نظام سرمایه‌داری غرب، ساختن ترکیه‌ای دیگر در ایرن، عدم دشمنی با آمریکا و عدم حمایت از دولت اسد؛ مواضعی که همه آن‌ها با سیاست‌‌های کلی نظام و آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری تناقض دارد.

به گفته زیبا کلام، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را رسالت انقلاب اسلامی ایران نمی‌داند! حرف‌هایی که با "اصول بنیادی انقلاب اسلامی" و "آرمان‌های امام راحل" در تناقض آشکار و هشدار دهنده است.

در حالی که اگر نگاهی به مواضع "حضرت امام خمینی(ره)" و بیانات مقام معظم رهبری درباره رژیم صهیونیستی و آمریکا انداخته شود، متوجه تناقض شدید مواضع کسی که خود را نماینده آیت‌الله رفسنجانی می‌داند با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب خواهیم شد.

حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی‌های خود طرفداری از رژیم صهیونیستی را برای مسلمانان یک فاجعه دانسته و در رابطه با این رژیم فرموده‌اند:

"این ماده فساد که در قلب ممالک اسلامى، با پشتیبانى دول بزرگ جایگزین شده ‏است و ریشه‏‌هاى فسادش هر روز ممالک اسلامى را تهدید مى‏کند، باید با همت ‏ممالک اسلامى و ملل بزرگ اسلام ریشه کن شود".

درباره مذاکره با آمریکا نیز مقام معظم رهبری در آخرین بیانات خود در حرم مطهر رضوی در مشهد صراحتا فرمودند مذاکره با آمریکا خط قرمز ایشان بوده و صحبت درباره رابطه با آمریکا در سطح اختیارات دولت‌ها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رابطه پیشنهاد آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران فرمودند:

"برداشت ما این است که پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکائی‌ها، یک تاکتیک آمریکائی و برای فریب‌ دادن افکار عمومی است؛ افکار عمومی دنیا و افکار عمومی مردممان. باید شما ثابت کنید این نیست. می‌توانید ثابت کنید؟ ثابت کنید.

ایشان در رابطه با اینکه کسی از مسئولان نظام حق ندارد درباره رابطه با آمریکا سخن به زبان بیاورد می‌فرمایند:

"می‌نشینند آقایان وراجى کردن و حرف زدن و استدلال کردن، که نبود رابطه‌ با آمریکا براى ما مضر است. نه آقا! نبود رابطه‌ى با آمریکا براى ما مفید است. آن روزى که رابطه‌ى با آمریکا مفید باشد، اول کسى که بگوید رابطه را ایجاد بکنند، خود بنده هستم  ."

بر اساس مواضع حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره رژیم صهیونیستی و رابطه آمریکا، حرف‌های نماینده آیت‌الله رفسنجانی و مواضع وی در این خصوص کاملا متناقض سیاست‌های کلی نظام و رهبر انقلاب است و او جایگاه اظهار نظر در این موارد را ندارد.

 

زیبا کلام که در این مناظره مدل فکری آیت‌الله رفسنجانی را نمایندگی می‌کرد، در ادامه به ویژگی دیگر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرده و اعتقاد دارد چیزی که اکبر رفسنجانی را از چپ و راست متمایز می‌کند باور و اعتقاد وی به اقتصاد غربی و نظام سرمایه‌داری غرب است. به گفته زیباکلام، آقای هاشمی معتقد است که اقتصاد دولتی ایران باید کاملا از بین برود و به جای آن یکاقتصاد آزاد مشابه این کشورها(کشورهای غربی) به وجود بیایید.

در دوران سازندگی، "آزادسازی اقتصادی" در قالب سیاست تعدیل اقتصادی، جایگزین الگوی اقتصادی دوره‌ قبل شد، بنابراین استرات‍ژی مشارکت گروه‌های خارجی در بخش خصوصی و دولتی به عنوان الگوی مناسبی برای بهبود مدل اقتصاد ایران مطرح گردید و مجموعه ای از مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی، که عموماً در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا تحصیل کرده و دارای گرایش‌های لیبرالی در حوزه‌ اقتصاد بودند، وارد کابینه شدند.

در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله رفسنجانی، پیگیری سیاست‌های لیبرالی و کم رنگ شدن عدالت اجتماعی و افزایش فساد و شکاف میان طبقات اجتماعی باعث شد تا شرایط اقتصادی کشور به طور روزافزون از آرمان‌های انقلابی و اسلامی فاصله بگیرد. اقشار آسیب پذیر و مستضعفین در زیر چرخ‌های توسعه سیاست‌های تعدیل آقای رفسنجانی له شدند و دولت سازندگی آن را بهای حرکت به جلو می‌دانست. به این ترتیب میزان وابستگی کشور به خارج افزایش یافت.

 

نکته قابل توجه این است که مواضع آیت‌الله رفسنجانی دقیقا عکس رهنمودهای رهبر انقلاب درباره اقتصاد سرمایه‌داری غرب و لیبرالیسم است.

مقام معظم رهبری بارها و بارها نظام سرمایه‌داری غرب را موجب تباهی اقتصاد دانسته و مسئولان را از این امر بر حذر داشته‌اند.

آخرین مورد همین چند روز پیش در دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با کارگران و فعالان بخش تولید کشور به مناسبت هفته کارگر بود.

ایشان در این دیدار خطاب به مسئولان کشور، بحران شدید مالی در غرب را نتیجه همین نظام سرمایه‌داری دانسته و می‌فرمایند:

"این افراط و تفریط‌هایى که با نامهاى گوناگون به وجود آمد، چه در منطقه‌ى فعالیت اقتصاد لیبرال و به قول خودشان آزاد - آزاد یعنى آزاد براى سرمایه‌دار، اما زندان و حبس و فشار براى طبقه‌ى مظلوم و فقیر؛ که امروز شما دارید در اروپا واکنشها و بازخوردهایش را ملاحظه میکنید- و چه در عرصه‌ى سوسیالیسم، به وجود نمى‌آمد.

بزرگترین دلیل بر غلط بودن اقتصاد به اصطلاح لیبرال همین حوادثى است که امروز در اروپا و به شکل دیگرى در آمریکا وجود دارد. در میدان عمل و در عرصه‌ى تجربه، اقتصاد سرمایه‌دارى نشان داد که غلط است، ناکام است؛ حتّى به سود خود آن طبقاتى که این اقتصاد براى حمایت از آنها به وجود آمد، نیست. حالا طبقه‌ کارگر که سال‌هاى متمادى در آنجاها لگدمال میشد، اما حتّى به سود خود سرمایه‌دار و بانکدار و صاحبان کارتل‌ها و تراست‌ها هم نیست؛ و این هنوز اولِ کار است، بعد از این بدتر هم خواهد شد. هى وعده میدهند که درستش میکنیم؛ نخواهند توانست درست کنند. این راه، راه سراشیبِ لغزان است؛ دارند میروند پائین، و این یک بخشى از تزلزل تمدن مادى و غلط غرب است؛ بخش اخلاقى و اعتقادى و نظرى و فکرى‌شان هم که جدا است. اینها براى ما تجربه است. آن بخش عرصه‌ى سوسیالیسم و اینها هم که خب، سالها پیش ناتوانى و ناکامى‌اش ظاهر شد."

طبق منویات مقام معظم رهبری اقتصاد سرمایه داری و لیبرال غلط بوده و باید برای کشور ما تجربه‌ای شود تا ما هم دچار بحران‌های نشویم، اما علاقه و باور وافر کسی که مواضع آیت‌الله رفسنجانی را نمایندگی می‌کند به این نظام اقتصادی و چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

نماینده رفسنجانی، مواضع اصولی حمایت از دولت سوریه به عنوان نماد مقاومت را اشتباه و اصولی اینچنینی را غیر منطقی می‌داند.

فردی که خود را نماینده مواضع آیت‌الله رفسنجانی می‌داند، مواضع رفسنجانی درباره سوریه را اینگونه بیان می‌کند:

"آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمایت بی‌چون‌و‌چرا از یک رژیمی مانند سوریه که در حال سقوط است را خبط و خطا می‌بیند.

آیت‌الله رفسنجانی در حالی چنین مواضعی را اتخاذ کرده است، که دولت بشار اسد همواره از جبهه مقاومت و اهداف سیاسی جمهوری اسلامی ایران در منطقه حمایت کرده است.

آیا جناب رفسنجانی حضور هزاران تروریست خارجی در سوریه و اقدامات شنیع آن‌ها در رابطه با کشتار مردم سوریه و هتک حرمت اماکن مقدس شیعه توسط تروریست‌های تکفیری را نادیده گرفته است؟ یا اینکه رییس تشخیص مصلحت نظام، تشخیص نداده‌ است در صورت سقوط دولت اسد، با پیروزی آمریکا در سوریه، ارکان جبهه مقاومت در منطقه از دست می‌رود؟ آیا ایشان نمی‌دانند با سقوط اسد، رژیم صهیونیستی بیش از پیش قدرتمند شده و سوریه تبدیل به پایگاهی برای تهدید نظامی و سیاسی علیه مقاومت خواهد شد؟

به علاوه رهبر انقلاب اسلامی در بیانات خود در اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی در تهران با اشاره به حضور صهیونیست‌ها در سوریه فرمودند:

"تبلیغات غرب و رسانه‌های منطقه‌ای وابسته و مزدور، جنگ ویرانگر در سوریه را نزاع شیعه و سنی وانمود می‌کند و حاشیه‌ی امنی برای صهیونیست‌ها و دشمنان مقاومت در سوریه و لبنان پدید می‌آورد، درحالی‌که دو طرف نزاع در سوریه، نه سنّی و شیعه، بلکه طرفداران مقاومت ضدصهیونیستی و مخالفان آنند."

آیا مواضع نماینده آیت‌الله رفسنجانی در راستای منافع نظام است؟!

آیت‌الله رفسنجانی در بیانیه‌های انتخاباتی خود، دائما بر این نکته تاکید می‌کنند کشور به ثبات و آرامش نیاز دارد و باید از تنش‌زایی پرهیز کرد، اما بر اساس مواضعی که صادق زیباکلام به نیابت از کاندیدای احتمالی یازهمین دوره ریاست جمهوری در مناظره با نبوی به اتخاذ کرد، در صورت رسمی شدن این مواضع، نه‌تنها کشور روی ثبات و آرامش را به خود نخواهد دید، بلکه باعث ایجاد تنش و آشوب خواهد شد.

شایان ذکر است، مواضع نماینده آیت‌الله رفسنجانی، نه تنها اصل سیاست‌های کلی نظام را زیر سوال برده، بلکه صحبت در این موارد و اتخاذ چنین تصمیم‌هایی در سطح اختیارات ایشان هم نیست.


ارسال شده در توسط بچه ریشو
<      1   2   3   4      >