سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

امروز که داشتم عین روز های قبل وب گردی می کردم به چیز جالبی رسیدم

یکی از سایت های طرفدار روحانی مسابقه راه انداخته بود ، مسابقه ای بسیار فئودالی و....

مسابقه این بود که ؛ تمجید خاتمی و روحانی بکنید و سکه طلا و مسافرت کیش برنده بشید

اسم مسابقه رو هم فکر کنم گذاشتن ؛ جشن تا جشن!!! جشن تولد خاتمی تا  تولد روحانی !!!!!

تو رو خدا نگاه کنید بعد گذشت سی و اندی سال از رفتن شاه هنوز تملق کردن توی مملکت دارند رواج می دهند.

خدا شکرت که امام  خمینی نیست تا از دست این ها خونه دل بخورد.

من موندم این ها وضع مالی مردم رو ندیدن ؟؟ این ها که تا دیروز می گفتن مردم نون شب ندارند . چی شد تا کاندیدا شون رای اورد از نون شب مردم قافل شدن ویاد تولد پدر خوانده ها شون افتادن .

بابا رهبر غیر حماسه سیاسی حماسه اقتصادی هم فرموده

تملق خاتمی

نکته مهم اینه که اگه مشکلات و نقد رو بگی در مسابقه نمی تونی شرکت کنی!!!!!!




زنده باد مخالف من؟



ارسال شده در توسط بچه ریشو

به گزارش جهان، در ادامه موج افزایش درخواست های امریکا از ایران، سناتور مارک کرک روز 14 مهر به پل ریشتر خبرنگار لس آنجلس تایمز گفته است: «تا زمانی که ایران به فعالیت های خود در زمینه دست یابی به دانش ساخت سلاح هسته ای ادامه می دهد، موشک های بالستیک دوربرد می سازد، از تروریسم در سراسر جهان حمایت و حقوق بشر را نقض می کند، سنا بیشترین فشارهای اقتصادی ممکن را بر این کشور اعمال خواهد کرد تا به دیپلماسی فرصت موفقیت داده شود».

این در حالی است که جان کری وزیر خارجه امریکا در گفت وگو با سی بی اس فقط ایران خواسته بود غنی سازی 20 درصد را متوقف کرده و درباره بقیه اجزای برنامه هسته ای خود با امضای پروتکل الحاقی شفاف سازی کند.

ریشتر پس از نقل این سخنان از قول کرک تاکید می کند که قدرت عمل دیپلماتیک اوباما بدون حمایت کنگره خیلی محدود خواهد بود.

وی نوشته است: «رئیس جمهور آمریکا می تواند با یک فرمان اجرایی تحریم های اعمال شده را متوقف کند و حتی می تواند اجرای تحریم ها را به طور موقت به حال تعلیق درآورد اما اگر وی بخواهد به تعلیق تحریم ها بدون حمایت کنگره ادامه دهد با حملات سیاسی شدیدی مواجه خواهد شد. به احتمال زیاد اوباما پیش از آن که نمایندگان تحریم ها را به طور دائمی لغو کنند باید کنگره را متقاعد کند که ایران به طور کامل از خواسته های آمریکا تبعیت کرده است».

وی سپس به این موضوع اشاره کرده است که بدون لغو تحریم ها امریکا، تحریم های اروپا حتی اگر لغو شود هم چندان کارایی نخواهد داشت.

لس آنجلس تایمز در این باره می نویسد: «کنگره آمریکا همچنین قادر است با تحریم هایی که تصویب می کند، اتحادیه اروپا را نیز تحت فشار قرار دهد. ایران مشتاق است بار دیگر به نظام مبادلات مالی بین المللی موسوم به SWIFT بپیوندد. اما اگر به ایران اجازه چنین کاری داده شود شرکت هایی که می خواهند با تهران همکاری کنند نگران مجازات های آمریکا خواهند بود، مگر آن که آمریکا به آنها اجازه چنین کاری را بدهد».


ارسال شده در توسط بچه ریشو