سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری با ارسال نامه‌ای تایید اجتهاد هر فردی را تکذیب کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

مرجع شناسایی مجتهد برای شرکت در مجلس خبرگان فقط شورای نگهبان است و اینجانب هرگز تصدیق اجتهاد احدی را ننموده‌ام و مصاحبه من تحریف گردیده است.

والسلام

حسن ممدوحی کرمانشاهی

94/10/21

پس‌ از آنکه کانال منتسب به حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با انتشار خبری تأیید اجتهاد وی را از سوی چند تن از بزرگان و مراجع تقلید تأیید کرد، دومینوی تکذیب بود که یکی پس از دیگری منتشر شد.

یکی از آیاتی که اخبار مبنی بر تأیید صلاحیت علمی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی را از سوی خود در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس تکذیب کرد آیت الله حسن ممدوحی بود.

این عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه بنده هیچ‌گاه هم‌درس و هم‌بحث سید حسن نبوده و سی‌دی‌ و فایل‌های صوتی ایشان را هم ندیده‌ام، گفته بود: بنده گفته‌ام هر کسی بخواهد اجتهاد فردی را تشخیص دهد، باید یا از وی امتحان بگیرد و یا نوشته‌هایش را کسانی که اهل این کار هستند، دیده و تأیید کنند.

پس از این اظهارات بود که برخی رسانه های اصلاح طلب با انتشار برخی فایل های صوتی مدعی شدند که ایشان در گفت وگویی بر تأیید صلاحیت علمی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تاکید داشتند؛ که در نهایت آیت‌الله ممدوحی با انتشار این اطلاعیه تصریح کرد: «هرگز تصدیق اجتهاد احدی را نکرده‌ و مصاحبه ایشان تحریف شده‌ است»


ارسال شده در توسط بچه ریشو