سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

چند روز پیش یه خبر پخش شد و اون هم ابقای ایت الله جنتی در سمت دبیری شورای نگهبان بود

ایت الله جنتی

این خبر برای دوستداران واقعی انقلاب بسیار خوشحال کننده و برای طرفداران فتنه  بسیار ناراحت کننده بود.

خدا  باید انسانی رو دوست داشته باشه که دشمنانش، دشمنان خدا باشند و اونقدر خدا دوست داشته باشه که حتی عمرش برای دشمنان خدا شکنجه باشه شکنجه.

ایت الله جنتی واقعا من به شما حسودیم می شه ، اخه دیروز داشتم توی اینترنت می گشتم ، چند تا مطلب از فتنه گر ها رو خوندم که در اون از عمر با برکت شما ناراحت بودند و واقعا عمر با برکت شما برای اون ها شکنجه بود شکنجه .

یکی از اون ها شما رو با حامی فتنه مقایسه کرده بود -عجب چطور می شه شما رو با حامی فتنه مقایسه کرد -

 گفته بود که شما قدیمی ترین امام جمعه هستید و بطور تلویحی گفته بود چرا هاشمی مثل شما نمی تونه امامت نماز جمعه رو داشته باشه !!!

آره ، نماز جمعه ای درسته ،که خاری توی چشم فتنه گر ها باشه و نه نفتی در آتش فتنه گر ها

بعد گفته بود ، چرا باید شما از اول شورای نگهبان عضو اون باشید و احتمالا تا اخر عمر واجد شرایط این سمت باشید در حالی که خیلی ها که در انقلاب سمت های بالایی داشته اند اکنون برای ریاست جمهوری دیگر واجد شرایط نیستند .

اون حق داشت که ندونه  ابوذر تا اخر عمر پای امام علی ایستاد و مثل طلحه و زبیر فریفته فرزندان و مال نشد .

اون ادامه داده بود و شورای نگهبان رو با سنا مقایسه کرده بود.

اری کسی که جمهوری اسلامی رو نفهمیده ، حق داره اون رو با دیار کفر مقایسه کنه و حرجی بر اون نیست و از قدیم گفتن : "آن کس که نداند و نداند که نداند ، در جهل مرکب ابد و در بماند"

بعد خرده گرفته بود که چرا شما خودت کنار نمی کشی !!!؟؟؟

اره اون باز هم نمی فهمید تا اخر عمر باید برای اسلام زحمت کشید و این تکلیف یک لحظه هم تعطیلی نداره

اخرش هم اون گفت که چرا ناراحته از این انتصاب ؛ یاد اوری کرد تمامی مواردی که بخاطر بصیرت شما اون ها نتونستند کاندیدا های مورد نظر خودشون رو توی انتخابات وارد کنند و فتنه ها بر پا کنند .

البته بعضی چیز ها که برای خودش مناسب بود رو به شما نسبت داده بود.

ایت الله جنتی، واقعا ما خوشحالیم که دوباره شما سکاندار شورای نگهبان شدید و برای شما از خداوند منان طول عمر بابرکت می خواهیم



ارسال شده در توسط بچه ریشو

به گزارش ایرنا، «حاتم ناروئی» پنج شنبه شب در نشست ستاد حوادث سیستان و بلوچستان به منظور جمع بندی وضع زلزله سراوان، سوران و خاش افزود: زلزله شهرستان سراوان در دنیا بی سابقه بود زیرا زمین لرزه ای با این قدرت باید نه تنها سراوان و سوران، بلکه تمام استان را زیر و رو و با خاک یکسان می کرد، اما به لطف و عنایت پروردگار، دعاها و نمازهای شبانه مردم مومن و خداجوی استان و مهمتر از همه حضور پیکر مطهر شهدای گمنام و تکریم قابل توجه مردم استان به ساحت مقدس آنان، موجب شد کمترین تلفات و خسارات را داشته باشد.
مردم سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام بودند.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زلزله، حادثه ای است که باید به نحو شایسته مدیریت شود، افزود: خوشبختانه زلزله 7/7 ریشتری روز سه شنبه استان به خوبی مدیریت شد.
ناروئی ادامه داد: در حوادث غیرمترقبه عجله و شتاب، مشکل ساز می شود، باید با تدبیر و اندیشه این قبیل حوادث را مدیریت کرد.
وی با تقدیر از دستگاه های مختلف بویژه نیروهای امدادی و سایر ادارات و سازمان های دست اندرکار و فعال در منطقه حادثه دیده، گفت: امنیت و آرامش از لحظات نخست حادثه با حضور نیروها و دستگاه های امدادرسان و نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده برقرار بود و هیچ مشکل خاصی بوجود نیامده است.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری، معاون اول ریاست جمهوری، مجلس، وزارت کشور و سایر مسئولان کشوری از لحظات نخست حادثه در تماس با استاندار در جریان امور قرار گرفتند و بر کمک رسانی از سایر استان ها و اعزام نیرو و امکانات تاکید کردند.
وی با تقدیر از رسانه های ارتباط جمعی استان تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و صحیح توسط مسئولان دست اندرکار و رسانه های ارتباط جمعی موجب شد تا شایعات و جوسازی هایی که از سوی رسانه های بیگانه در حال شکل گیری بود، خنثی شود.
به گزارش ایرنا، زلزله 7/7 ریشتری روز سه شنبه و 10 پس لرزه آن تاکنون، تنها یک کشته و 12 زخمی بر جای گذاشت که سه نفر آنان بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.
 


ارسال شده در توسط بچه ریشو

یه سئوال مدت ها ذهن من رو به خودش مشغول کرده اونم اینه که :

این زن هایی که در خیابان لباس هایی می پوشند که تمام بدنشان جلوی مردم مشخص هست جلوی برادر و پدر خودشون و توی خونه چی می پوشنددعوا

بر فرض که نه دین دارند و نه از محرم ونا محرم حالیشون می شه .

ان ها غریبه و آشنا هم حالیشون نمی شه؟؟؟؟



ارسال شده در توسط بچه ریشو


ارسال شده در توسط بچه ریشو
ذکری برای رهایی از نگاه به نامحرم

به گزارش رجانیوز به نقل از جهان، جناب شیخ رجبعلی خیاط ذکر « یا خَیرَحَبیبٍ و مَحبوبٍ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ و آلِه» را بعد از دیدن نامحرم موثر و کارساز می دانستند و بارها این ذکر را به اطرافیان توصیه می کردند تا از وسوسه شیطان در امان باشند، می گفتند:


«چشمت به نامحرم می افتد، اگر خوشت نیاید که مریضی! پس اگر خوشت آمد فورا چشمت را ببند و سرت را پایین بینداز و بگو: یا خیر حبیب... ؛ یعنی خدایا من تو را می خواهم، اینها چیه، این ها دوست داشتنی نیستند ، هر چه نپاید، دلبستگی نشاید...»

منبع رجا نیوز


ارسال شده در توسط بچه ریشو
   1   2      >