سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

امروز داشتم توی اخبار اینترنت می گشتم که به یک خبر رسیدم

خبر برام جالب بود و برام سئوال های زیادی داشت

بزارید اول خبر رو یراتون بگم :

*فانی دراولین جلسه معاونین و مدیران کل سراسر کشور این وزارتخانه که در تاریخ 4 شهریور ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، به منظور ابراز خرسندی از انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور ، به خواب یکی از فرهنگیان استان ایلام (آقای ر) که در دوران اصلاحات معاون متوسطه در دوران حاجی بود، استناد کرد.



وزیر پیشنهادی خواب نما شد؟

وی درحالی نامبرده را فرد نیکو و شایسته ای دانست که وی در انتخابات شورای شهر ایلام به دلیل فعالیت در فتنه 88 رد صلاحیت شده بود.

سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش با بیان جزییات خواب نامبرده گفت: (آقای ر) در سال گذشته نگران وضعیت کشور بود که یک شب امام (ره) را در خواب می بیند و امام (ره) از وی می پرسد چرا ناراحت هستی؟ (آقای ر) جواب می دهد نگران وضعیت نابسامان کشور هستم! که امام (ره) در جواب گفته است، اصلاناراحت نباش، شما که در کشور شیخ حسن روحانی را دارید،پس چرا باید ناراحت باشید؟!*

سئوال من این هست که اگر در دولت احمدی نژاد یکی از کار مندان همچین حرف رو امروز می زد:

فردا توی چند تا روزنامه خبر اول بود ؟

امشب توی بیست و سی چند دقیقه وقت روی این می گذاشتن؟

پس فردا نمایندگان در این رابطه حرف توی مجلس حرف می زدند و اگه حرف می زدند چی می گفتن؟

و سئوال اخرم اینه که : چند تا کاریکاتور در این رابطه کشیده می شد؟

راستی من احمدی نژادی نیستم ولی کج بشینیم وراست بگیم


ارسال شده در توسط بچه ریشو

رئیس دولت تدبیر قبل از انتخابات و بعد از انتخابات گفته بود داسی نداره برای درو کردن

البته بر اساس کار های بعضی از افرادی اکه ایشون انتصاب کردند دقیقا حرف ایشون درسته داس ندارند بلکه یک تراکتور دارند که پشتش یه خیش بستند و دارن شخم می زنند.!!

مثلا سرپرست وزارت علوم که هنوز سرپرست هستند کلی درو کردند :

از زمان حضور جعفر توفیقی در راس بدنه وزارت علوم بعنوان سرپرست وزارت علوم ، عبدالحسین فریدون به جای رسول ملک فر در سمت مدیر کل دفتر وزارتی، مهدخت بروجردی به جای علیرضا کریمیان در سمت مدیر کل روابط عمومی و مشاور وزیر، همچنین محمد حسین امید به جای علی اکبر متکان در سمت معاون اداری مالی وزارت علوم منصوب شده اند . همچنین این سرپرست تعدادی از روسای دانشگاه ها رو درو کردند( برای دیدن کامل جابجایی ها اینجا کلیک کنید) 

داس روحانی

خدا رو شکر ایشون هنوز سرپرست هست و وزیر  نشده که اگه بشه اون موقع دیگه معلوم نیست چه بکنه این .......



ارسال شده در توسط بچه ریشو

منبع رجا نیوز

نمایندگان مجلس به انتصاب رئیس سازمان ایمیدرو و همچنین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت واکنش نشان داده و حتی بعد از پایان جلسه علنی مجلس به دفتر وزیر رفتند.

محمدرضا نعمت زاده در روزهای گذشته طی حکمی رئیس سازمان ایمیدرو را منصوب کرد اما نمایندگان بعدازظهر سه شنبه برای بیان اعتراض خود به دفتر وزیر رفته و اعلام کردند که ما به شما رای اعتماد ندادیم تا افرادی که شایستگی لازم را ندارند در پست های حساس این وزارتخانه قرار گیرند.
 
در همین راستا یکی از نمایندگان در راهروهای مجلس در خصوص علت این اعتراض نمایندگان به خبرنگار ما گفت: شخص منصوب شده در ریاست ایمیدرو دارای فوق‌لیسانس حسابداری است. بنابراین تحصیلات و تجربه لازم را در این زمینه ندارد.

*****
به گزارش برق نیوز، وزیر جدید ارتباطات در اظهار نظری عجیب برای اندازه گیری پهنای باند شبکه مقیاس «گیگاهرتز بر ثانیه» را جایگزین «بیت بر ثانیه» کرد و خبرنگاران و فعالان وزه علم و فناوری را شگفت زده کرد!
این در حالی است که  پهنای باند در ارتباطات شبکه ای و انتقال اطلاعات، با واحد بیت بر ثانیه اندازه گیری می شود. در واقع نه تنها به کار بردن واحد هرتز برای انتقال اطلاعات اشتباه است، بلکه واحدی به نام گیگاهرتز «بر ثانیه» وجود خارجی هم ندارد!

سوتی
 

ارسال شده در توسط بچه ریشو
ز سوی روحانی
ترکان پنجمین سمت خود را در دولت تدبیر گرفت
خبرگزاری فارس: ترکان پنجمین سمت خود را در دولت تدبیر گرفت

اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، با حفظ سمت سرپرستی معاونت بین‌الملل، شورای عالی ایرانیان، دبیرخانه جنبش عدم تعهد و سازمان فضایی را بر عهده گرفت.

منبع فارس

*** نمی دونم چرا یاد احمدی نژاد و مشایی افتادم .

البته  این هم یک روش برای رسیدن روحانی به قول هاش چون استفاده از همه نیرو های زبده و استفاده از نیروهای جوان و ایجاد اشتغال هست


ارسال شده در توسط بچه ریشو

 

آی روحانی تو که دم از اعتدال و اقتصاد سر سامون دار و... می زدی

بچه من سه ماه ونیم ش هست و من امروز برای خریدن شیر خشک نان یک (تنها غذایی هست  که پسرم می تونه توی این سن بخوره ) به تمام داروخانه های شبانه روزی سطح شیراز سر زدم ولی هیچکدوم شیر خشک نان یک نداشتند !!!!!

 شمایی که قرار بود بهتر از احمدی نژاد باشی

شیر خشک نان 1

زمان احمدی نژاد من هیچ وقت دچار چنین مشکلی نشدم

 احتمال می گی دولتت هنوز نیومده سر کار

خودت بگو من می تونم با این جمله پسر گرسنه ام رو سیر کنم

 هفته اول که اومدی شیر خشک رو 70 تا 80 درصد گرون شد!!!   گفتم به درک

 اما نبود شیر خشک رو چکار کنم ؟ اونم به درک؟

خدا رو شکر از شیر خشک های زمان دکتر احمدی نژاد نصف قوطی هنوز توی کمد پسرم مونده. اونم اخرین شیر خشک 9500 تومانی

خدا کنه فردا  شیر خشک گیرم بیاد

 


ارسال شده در توسط بچه ریشو
<      1   2   3   4      >