سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

منبع رجا نیوز

نمایندگان مجلس به انتصاب رئیس سازمان ایمیدرو و همچنین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت واکنش نشان داده و حتی بعد از پایان جلسه علنی مجلس به دفتر وزیر رفتند.

محمدرضا نعمت زاده در روزهای گذشته طی حکمی رئیس سازمان ایمیدرو را منصوب کرد اما نمایندگان بعدازظهر سه شنبه برای بیان اعتراض خود به دفتر وزیر رفته و اعلام کردند که ما به شما رای اعتماد ندادیم تا افرادی که شایستگی لازم را ندارند در پست های حساس این وزارتخانه قرار گیرند.
 
در همین راستا یکی از نمایندگان در راهروهای مجلس در خصوص علت این اعتراض نمایندگان به خبرنگار ما گفت: شخص منصوب شده در ریاست ایمیدرو دارای فوق‌لیسانس حسابداری است. بنابراین تحصیلات و تجربه لازم را در این زمینه ندارد.

*****
به گزارش برق نیوز، وزیر جدید ارتباطات در اظهار نظری عجیب برای اندازه گیری پهنای باند شبکه مقیاس «گیگاهرتز بر ثانیه» را جایگزین «بیت بر ثانیه» کرد و خبرنگاران و فعالان وزه علم و فناوری را شگفت زده کرد!
این در حالی است که  پهنای باند در ارتباطات شبکه ای و انتقال اطلاعات، با واحد بیت بر ثانیه اندازه گیری می شود. در واقع نه تنها به کار بردن واحد هرتز برای انتقال اطلاعات اشتباه است، بلکه واحدی به نام گیگاهرتز «بر ثانیه» وجود خارجی هم ندارد!

سوتی
 

ارسال شده در توسط بچه ریشو