سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

فرق عیدانه احمدی نژاد با سبد کالایی روحانی


اواخر سال 91 که یک گدا پرور رئیس جمهور ایران بود به هر نفر ایرانی 85 هزار تومان و هر کس که تحت پوشش کمیت? امداد امام خمینی بود 90 هزار تومان به عنوان کمک اقتصادی و عیدانه پرداخت شد .

دقت کنید که این کمک به تمام ایرانیان پرداخت شده و به ازاء هر نفر این مبلغ پرداخت می شد، یعنی خانواد? 2 نفره 170,000 تومان ، خانواد? سه نفره 265,000 تومان و به همین ترتیب به خانواد? 7 نفره 595,000 تومان عیدانه پرداخت می شد. به عبارتی رقمی حدود 6,375,000,000,000 تومان در مجموع به مردم پرداخت شد.

در حال حاضر که رئیس جمهوری راستگو و با تدبیر و امیدوار داریم، قرار است در دو نوبت در مجموع فقط به 30 میلیون نفر (هر نوبت 15 میلیون نفر) سبد کالایی بدهند آن هم نه به روش احمدی نژاد که به صورت خاطره انگیز و استفاده از روش نوستالژیک کوپن و صف، آنهم به ارزش 80 هزار تومان. البته کارگران و روستاییان و اقشاری از این دست از گرفتن این هدی? که از سوی دولت تدبیر و امید به جامعه اهداء خواهد شد محروم خواهند ماند که البته کم سعادتی از خود این اقشار است. به عبارتی هزین? کلی این سبد کالایی برای دولت یازدهم چیزی در حدود 2400000000000 تومان خواهد بود .

نکت? قابل تأمل اینکه در تقسیم این سبد کالایی عدالت به سبک هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی اجرا شده و به خانواده های دو نفره همان قدر برنج و روغن و پنیر می دهند که به خانواده های 7 نفره!

جمع بندی اینکه؛
1- وای بر ما اگر نام این اقدام روحانی را گداپروری بنامیم!

2 - مبلغ عیدان? دولت دهم 3975000000000 تومان بیشتر از دولت یازدهم بوده است .

3- در دولت دهم 45 میلیون نفر بیشتر از دولت یازدهم از کمک اقتصادی بهره مند شده اند.

4- در دولت دهم مردم بدون ثبت نام و استعلام از سامان? پیامکی و ایستادن در صف و اجبار در گرفتن جنسی خاص (بخوانید برنج هندی و مرغ ترکیه ای که معلوم نیست امتیاز واردات و سود سرشار آن قرار است در جیب چه کسی برود) و با رعایت کرامت انسانی شان، پول واریز شده به حساب را به صلاح دید خود مصرف کرده اند .

5- در دولت دهم بین کارمندان دولت و بازنشستگان و رانندگان تاکسی و لبو فروشها و روستاییان و مشاغل آزاد و امثال اینها تبعیضی وجود نداشته است.

6- مهمترین نتیجه گیری از این مقایسه این است که احمدی نژاد گدا پرور است و روحانی با تدبیر و عاقل .

 


ارسال شده در توسط بچه ریشو