سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران اسلامی

وقتی متن خبر زیر رو خوندم با خودم گفتم این میشه تحریف صحبت های امام خامنه ای !!!

نظر شما چیه خب رو شما هم بخونید:

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مصاحبه با شبکه آمریکایی abc news ضمن محکوم کردن هولوکاست آن را جنایتی فجیع خواند و گفت به کار رفتن اصطلاح «افسانه هولوکاست» در نسخه انگلیسی سایت مقام معظم رهبری (Khamenei.ir) ناشی از اشتباه در ترجمه بوده است! این در حالی است که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 18 اسفند 1390 ضمن «افسانه» نامیدن هولوکاست آن را حادثه‌ای پنداری- نه واقعی- خواندند و فرمودند:

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/7/5/412575_699.jpg

«غربی‌ها جور دیگری عمل می‌کنند... آنها چهارچوبهاشان ظالمانه است. در یک کشوری کسی به افسانه هولوکاست اعتراض می‌کند، می‌گوید من قبول ندارم؛ او را زندان می‌اندازند، محکومش می‌کنند که چرا یک حادثه پنداری تاریخی را انکار میکنی! حالا گیرم پنداری هم نباشد- واقعی باشد- خیلی خوب، انکار یک حادثه واقعی تاریخی مگر جرم است؟»

منبع روزنامه کیهان


ارسال شده در توسط بچه ریشو

در جلسه با هاشمی رفسنجانی رخ داد
اعتراض فرزندان شاهد به حمایت از فتنه‌گران

در جلسه دیدار فرزندان شاهد با هاشمی برخی افراد غیرمرتبط، در سخنرانی های خود به حمایت از فتنه گران پرداختند که این موضوع باعث اعتراض فرزندان شاهد و ترک جلسه از سوی آنان شد.
عصر پنجشنبه برخی فرزندان شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جماران دیدار کردند، که این دیدار به علت سردادن شعارهای حمایتی از فتنه‌گران از سوی برخی افراد خاص، با حاشیه‌هایی همراه بود که موجب اعتراض خانواده‌های شهدا شد.
یکی از شرکت کنندگان در این مراسم در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار بود جلسه اختصاصی فرزندان شاهد و ایثارگر با هاشمی رفسنجانی صورت گیرد و در این جلسه سه نفر از فرزندان شاهد سخنرانی کنند.
وی افزود: پس از صحبت فرزندان شهدا، منتظر بودیم صحبت‌های آقای هاشمی آغاز شود که آقای علیخانی گفت: «ما دیدارهایی از استان‌های خوزستان و لرستان را نیز با این دیدار ادغام کردیم» و افرادی بدون هماهنگی ما در این جلسه حضور داشتند و در جهت آزادی زندانیان سیاسی و همچنین سران فتنه سخنرانی کردند که این سخنان با سوت و کف همراه شد.
این منبع آگاه تأکید کرد: فرزندان شهدا به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کردند تا جایی که برخی درگیری‌ها هم به وجود آمد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر از این عمل اعلام برائت می‌کنند. این برنامه آقای علیخانی بود که بدون هماهنگی، جلسه این حضار را با دیدار ما یکی کرد و امیدواریم این گله‌مندی به گوش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برسد.
حمید اسدی دبیرکل جبهه یادگاران شاهد ایران اسلامی با اشاره به این دیدار اظهار داشت: مجری برنامه و برخی از افرادی که برای سخنرانی دعوت شده بودند، کسانی نبودند که قبلاً مطرح شده بود و موضع فرزندان شهدا هم سخنان آنها نبود.
اسدی تأکید کرد:‌ ما به مجری برنامه اعتراض داریم چرا که صحبت‌‌هایی که مطرح شد در شأن خود آقای هاشمی و فرزندان شاهد نبود.
همچنین محمدرضا تقوی‌فرد مدیرمسئول روزنامه خورشیدکه در جلسه مذکور شرکت داشت، در این مورد گفت: سه تن از فرزندان شاهد و ایثار‌گر به عنوان سخنران، صحبت‌های کوتاهی کردند و سپس، آقای علیخانی ادامه برنامه را به دست افرادی سپرد که صحبت‌هایشان مایه تأسف است، در روزی که به نام شهداست، شروع به کف و سوت و هلهله کردند و در محل حسینیه جماران، صحبت از آزادی سران فتنه شد.
در همین حال قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: اینکه جلسه ملاقات در حسینیه جماران با آیت‌الله هاشمی مختص فرزندان شاهد و ایثارگران بوده، صحت ندارد.
علیخانی بروز تنش و درگیری در این جلسه را تکذیب کرد و گفت: اگر در بیرون از جلسه کسی مطلب یا موضوعی داشته، ربطی به این دیدار ندارد.

منبع روزنامه کیهان



ارسال شده در توسط بچه ریشو

دوباره امروز یه خبر خوندم که مو به تنم سیخ کرد

اونم این که آقای هاشمی می رند سواد کوه و.... برای یک سخنرانی اونم با پول دولت !!!!!!

نمی دونم احتمالا دولت خیلی هم اوضاعش بد نیست البته برای سفر های خونوادگی بزرگان ولی برای عموم مردم اوضاعش خرابه

چون  دیگران هم بدونند خبر رو کامل در زیر میارم

شنبه 9 شهریور، مراسم سالگرد و یادواره آیت الله صالحی مازندرانی در شهرستان سوادکوه شمالی استان مازندران برگزار می شود. اما این یادواره، سخنرانی ویژه دارد:  هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام.

به گزارش پارسینه یک سایت خبری به نام دولت بهار در ادامه مدعی شده است: مرکز شهرستان سوادکوه شمالی، سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به مازندران، حواشی جالب توجهی دارد که در ادامه آمده است:
 
 
- تنها برنامه خاص آیت الله رفسنجانی در این سفر، سخنرانی در مراسم یادواره آیت الله صالحی مازندرانی است، اما سفر وی به استان مازندران 4 روز به طول خواهد انجامید. مابقی سفر را هاشمی به همراه خانواده در مناطق جنگلی سوادکوه، نور و کلاردشت به استراحت خواهد پرداخت.
 
 
 
 
- هزینه سفر، استراحت، اسکان و پذیرایی از هاشمی ، جمع همراه و میهمانان ایشان در این سفر 4 روزه به عهده دولت است.
 
- در روز مراسم، تردد خودروها در سطح شهر شیرگاه ممنوع شده است.
 
- کلیه مغازه های شهر ملزم شده اند در روز مراسم تعطیل باشند.
 
- یک تیم متخصص و مجرب از پزشکان محلی ملزم شده اند در تمام 4 روز، هاشمی و خانواده اش را اسکورت کنند.
 
- بیمارستانهای منطقه ملزم شده اند در تمام طول این 4 روز، با کادر متخصص خود در حالت آماده باش باشند.
 
- مقرر شده است همه آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی منطقه، در مراسم یادواره، آماده باشند و حضور داشته باشند.
 
 
- تمام شهر از بنرها و عکس های هاشمی پر شده است.
 
- از ادارات دولتی خواسته شده است هزینه های تبلیغات و بنر را که در سطح شهر نصب شده، از طریق واریز به شماره حسابی که اعلام شده است بپردازند.
 
- رقابت عجیبی در منطقه و تمام استان مازندران برای برخی خودنماییها و جلب توجه هاشمی آغاز شده است.
 
- به خاطر این سفر، حداقل به مدت سه روز، پروژه راه سازی تهران شمال، متوقف خواهد بود.
 
 
- به دلیل محدودیتهای تردد در راههای منتهی به محل اسکان هاشمی که از روز جمعه 8 شهریور آغاز شده و مشکلات ایجاد شده برای اهالی روستاهای اطراف این محل، تاکنون درگیریهایی در منطقه صورت گرفته است. 
 
- جمع همراه هاشمی در این سفر که هزینه اسکان و پذیرایی 4 روزه از آنها با دولت است، بیش از صد نفر هستند که بخش عمده آنها از خانواده و اقوام او هستند.
 
- حدود 300 نفر، میهمان ضیافت ناهار هاشمی هستند که هزینه پذیرایی از آنها نیز از منابع دولتی است.
 
منبع خبر:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=166706

ارسال شده در توسط بچه ریشو

اصلاح طلب ها

باورم نمی شه

آره باورم نمی شه یه گروهی ک مدعی اکثریت توی کشور هستند (البته همه گروه ها این ادعا رو دارند) بعد گذشت حدود یک دهه هنوز نیروی جدیدی نداشته باشند .

اره منظورم اصلاح طلب ها هست .

کسانی که اصلاح طلب ها دارند برای دولت روحانی مشخص می کنند عینا همون کسایی هستند که در دولت خاتمی و هاشمی بودند .

این یعنی این که این ها بعد گذشت یک دهه هنوز نیرو سازی نکردند .

مثلا عارف معاون اول دولت خاتمی بود و الان هم از طرف اصلاح طلب ها بعنوان معاون اول روحانی مطرح می شه*

و یا مسجد جامعی که وزیر ارشاد خاتمی بود و اکنون خاتمی اون رو برای وزارت ارشاد حسن رو حانی پیشنهاد داده و یا یونسی و......

برای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 هم همین طور بود ، این ها 2 تا کاندیدای اصلاح طلب داشتند که یکی موسوی بود که 20 سال قبلش نخست وزیر بود و یکی هم کروبی که از پایه گزاران چپ و اصلاح طلبی بود .

نمی دونم حزبی که بعد از 10 سال ادم جدید با ویژگی های جدید توش پیدا نمی شه - نیرو سازی نکرده- چطور می خواد حکومت هم بکنه**

این ها ادم رو یاد فیدل کاسترو می اندازند البته اون بنده خدا اخر عمری یکم سیستمش رو درست کرد ولی چشم از این ها آب نمیخوره

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*منظورم این نیست که هرکی این ها پیشنهاد بدن روحانی قبول می کنه

**منظورم این نیست که روحانی یعنی اصلاح طلب


ارسال شده در توسط بچه ریشو

این چند کلمه هم گفتنی است
سید احمد قریشی
یک روز به اصرار دوستان آقای میرحسین بر مسند نخست‌وزیری نشست و ما با جان و دل قبول کردیم.
یک روز آقای دکتر رضایی نامه‌ای به امام نوشت که اگر ولایتی بیاید کار رزمندگان با مشکل مواجه می‌شود و با حکمیت آقای هاشمی دوباره موسوی نخست‌وزیر شد و ما پذیرفتیم.
دو دوره با آرای ملت از آقای هاشمی به عنوان رئیس‌جمهور حمایت کردیم.
در دوره هفتم و هشتم کاندیدای ما رای نیاورد ما تبریک گفتیم و پذیرفتیم.
در دوره نهم و در مرحله دوم رای ملت به نام کاندیدای ما رقم خورد که در خواب ماندن بعضی‌ها و تهمت تغییر نتیجه را به جان خریدیم و خوشحال بودیم که برای اولین بار اداره نظام سیاسی کشور به نام ما رقم خورد ولی چهار سال اخم و تخم و کنایه بزرگانی را تحمل کردیم.
در دوره دهم کاندید ما طبق سنوات قبل برای دومین بار و با اختلاف یازده میلیون رای از رقیب پیش افتاد هیچ کدام از کاندیداها و بعضی از مسئولین اصلی نظام نه اینکه تبریک نگفتند و برای رای ملت تره هم خرد نکردند که هیچ بلکه علم تقلب در انتخابات را بلند کردند و تهمت بزرگی را به جمهوری اسلامی نثار کردند و حماسه حضور 83 درصدی مردم را به کام همه تلخ کردند.
در دوره یازدهم باز آرای مردم به نام رقیب رقم خورد و تنها با اختلاف 370 هزار رای انتخابات به دور دوم کشیده نشد و رئیس‌جمهور برگزیده شد و ما باز طبق وظیفه تبریک گفتیم و در جشن پیروزی ملت شرکت کردیم و از خداوند توفیق موفقیت را برایشان آرزو کردیم.
آنچه جای سوال است و روح و دل انسان را آزرده خاطر می‌سازد این است که:
چرا در سال 88 به جای تبریک و تهنیت پرچم مخالفت بر دوش کشیدید و آوای تقلب سر دادید؟
چرا در سال 88 توصیه نکردید که از راه قانونی اعتراضات خود را پیگیری کنند؟
چرا همانند این بار فورا مصاحبه نکردید و از دموکراسی در ایران دفاع نکردید؟
چرا همانند این بار به کاندیدای منتخب مردم تبریک نگفتید؟
چرا در سال 88 به دوستان نگفتید که دموکراسی یعنی تحمل رقیب؟
مگر سازوکار انتخابات دوره دهم با یازدهم چه تفاوتی کرده بود که امسال اقدامات قانونی و دوره قبل غیرقانونی بود؟
آیا مردم از جای دیگری آمده بودند؟ دولت نسبت به شما تغییر موضع داده بود؟ شورای نگهبان تغییر کرده بود؟ سازوکار و قوانین تغییر کرده بود؟ عوامل و دست‌اندرکاران عوض شده بودند؟ یا جنس کاغذ و مواد صندوق‌ها فرق کرده بود؟
آیا اختلاف آرای این دور با دوره قبل تفاوت چشمگیری داشت؟ آیا در این دوره نظارت نمایندگان کاندیداها بیشتر شده بود؟ آیا جابجایی 370 هزار رای از یازده میلیون رای کار دشوارتری بود؟
نکته‌ها و موضوعات فراوان، متعدد، منطقی و غیرقابل انکار دیگری هست که مجال آن نیست.
آیا برای این پرسش‌ها پاسخی هست؟
اگر دیروز به قانون تمکین می‌کردیم و فریب دشمن نمی‌خوردیم و چراغ سبز به دشمن نشان نمی‌دادیم و شیرینی حضور حماسی 40 میلیونی را به دهان ملت زهر نمی‌کردیم دشمن به این اندازه گستاخ نمی‌شد و بعضی از دوستان هم شاید این قدر لجبازی نمی‌کردند و وضع اقتصادی نیز به این میزان افسارگسیخته نمی‌شد.
بیایید در پیشگاه ملت توبه کنیم و قانون را در همه حال اگرچه بر خلاف میلمان باشد بپذیریم و عمل کنیم.
بیایید رقیب را بپذیریم و تحمل جابجایی قدرت را داشته باشیم و دشمن را در تمام صحنه‌ها از خانه بیرون کنیم.
بیایید برای خوش‌آمد دشمن دوستان را دشمن مپنداریم.
اگر ده بار پیاپی دیگر هم شما پیروز شوید ما می‌پذیریم و تبریک می‌گوییم چرا که دستگاه‌های انتخاباتی را قانونی و اقدامات آنها را در چارچوب قانون می‌دانیم و اشکال احتمالی را نیز از طریق قانون پیگیری می‌کنیم شما هم بیایید قانونی عمل کنید.

منبع روزنامه کیهان


ارسال شده در توسط بچه ریشو
   1   2   3      >